This is a show that focuses on the brave and straightforward love of ordinary adults from late 20s to mid-40s. It concerns relationships, marriage, and a multitude of social interactions. The show will invite 12 men and women to stay under the same roof for 30 days. Some may become couples in the end while others might part ways. In the TV studio, the celebrities and the ordinary people will gather together to follow the series and share their opinions and experience about love.