A pair of embroidered shoes kicks off the adventure of cultural relics expert Chen Youxi. A four-person team clashes repeatedly with tomb raiders while searching for the Lingxiao Pearl. Yet after securing the first Lingxiao Pearl, they realize they've stumble into an even greater conspiracy...