Desert Whispers
The story follows the orphans, Gu Dan and He Dongliang, who are coerced into stealing the ancient Western Xia artifact, the Wondrous Sound Bird, in order to rescue their abducted mentor, Liu Buchang. Meanwhile, the security team captain Qiao Yu and the insurance investigator in charge of the claims, Yu Xiaoxiao, become entangled in this treasure theft case. Together, they join forces to unravel a shocking conspiracy by an international tomb-robbing syndicate to seize the nation's treasures.