Search for Soul Stone
A half-century ago, the sudden emergence of spiritual energy within jadeite gave rise to espers and powerful clans. The Meng family, gifted with the ability to sense this energy, was brutally wiped out overnight. The sole survivor, a youth named Meng Yan, forged a life with a mysterious girl named Xiaoduo. Six years later, having mastered his powers, Meng Yan embarks on a path of vengeance, igniting a metropolitan superpower war that spans two generations.