The Company
Antique shop owner Bi Zhi from the future and modern-day veterinarian Su Beilu form a partnership to embark on a time-traveling quest to recover antiques. Through different eras' customs and traditions, as well as the twists and turns of life, their adventures are gradually revealed through the duo's careful guidance and collaboration. Along the way, they forge friendships that transcend time and space, ultimately facing their respective lives with optimism and hope.