Against The Sky Supreme
During the invasion of the Outer Universe, Lord Hongmeng was killed and cursed to reincarnate for ten thousand lifetimes. He was reincarnated into Tan Yun in his last life, who was to be stimulated by life and death to awaken. During the wedding, Tan Yun bumped into his fiancée cheating and was beaten to awaken the memory of the Hongmeng. Then Tan Yun possessed a God-level talent to increase his cultivation. Tan Yun avenged his family's death and unified the whole continent.