Time Raiders
Antique shop owner Wu Xie stumbles upon a mysterious silk manuscript. His uncle, Wu Sanxing, discovers an enigmatic map hidden within it. To find the missing owner of the manuscript, Wu Sanxing forms an expedition with Wu Xie, Panzi, Zhang Qiling, and Da Kui. They venture into the location marked on the map. During their quest, Wu Xie meets Wang Pangzi, another explorer. Facing life-threatening challenges and attacks by mysterious creatures, the team relies on teamwork, wit, and courage to survive. Deep underground, they uncover a bronze fish with snake-scale patterns, a discovery that unexpectedly reveals Wu Sanxing's buried past. After a meeting with a mysterious woman named A Ning, Wu Sanxing suddenly vanishes. To uncover the truth and find his missing uncle, Wu Xie and his companions embark on a new journey...