After a successful 1st season, My Lecturer My Husband series dives into Inggit's and Arya's life after marriage in it's 2nd season. They have to face the fact that marriage life is not easy, full of conflict, complicated, and also funny. Arya's past lover, Karin, came back from abroad. Meanwhile, Inggit has to close her chapter with Tristan. How strong can their love withstand the temptations of each other's past?