Swipe Right
Manda is forced to hide her job at the controversial dating app Catch & Match from her own family. Her personal life spirals further when her parents arrange a ta’aruf with Rasyid, a young diplomat who seems perfect but harbors a mysterious side. Just as things begin to fall apart, Rangga enters the picture, an awkward yet sincere intern who unexpectedly makes her heart flutter. Caught between fake love, career pressure, and a racing heartbeat… Can Manda choose her own match before everyone else does it for her?