Married by Accident
Lalita's life was perfect, until her birthday plan to Alaska turned into a vacation to Puncak, Bogor, where she met Andre, the son of his father's business partner. While her friends prepared her surprise birthday party, Lalita got into an accident where Andre helped her. Unfortunately, the incident was witnessed by residents who misunderstood and thought that Andre and Lalita were committing adultery. Not wanting to be judged, Lalita and Andre's parents had no choice but to marry off their children. Can Lalita and Andre survive their accidental marriage?