Metaverse
An Mei, a game artist, has always been addicted to her virtual romance with Lu Ting, an in-game NPC. After six years of companionship, Lu Ting has already become her emotional sustenance. However, when the company decided to let go of Lu Ting to improve efficiency, An Mei couldn't bear to see him fade away. She planned to enter the game to help Lu Ting change the storyline, but an accident happened...