Jin Secretary
Jin Xi'er, the world mixed martial arts champion, returns to her hometown to pursue a new career path, only to accidentally discover that her twin sister has been treated unfairly by her company. So, Jin Xi'er steps into the ring herself, disguising herself as her sister to infiltrate the company. In a thrilling turn of events, she exacts satisfying revenge on the unscrupulous boss and colleagues!