On the eve of his graduation from college, Ye Fan finally plucked up the courage to confess to his long-time crush Tao Tao, but Tao Tao died in a car accident, and the two of them were separated forever. While packing up the things of Tao Tao, Ye Fan accidentally got her old cell phone and gained the ability to connect to the past. In order to save Tao Tao, Ye Fan decided to launch a space-time rescue.