My Star
The always arrogant and domineering young master Gu Linxing encounters the resilient and kind-hearted university teaching assistant Chen Sinan by chance. Down on his luck, Gu Linxing is forced to sign a cohabitation agreement, and the two embark on a sweet life living together. However, the rivalry within the Gu family heats up. Facing gossip and the allure of money, what choices will Gu Linxing and Chen Sinan make?