My Boyfriend
The domineering CEO, Yi Ning, must marry in order to inherit her family business. Thus, she chooses a “supportive husband” — the charming private chef, Shen Qianze to start a contract marriage. Following their role reversal, Yi Ning finds herself falling for him. However, little does she know that Shen Qianze harbors a shocking secret. As he deliberately draws closer, she unknowingly surrenders to his love...