Gorgeous Dream
Shen Wanqing, condemned as "impure" after spending four years in prison, was ruthlessly hunted down by the Liu family for the sake of their reputation. After being reborn with a new face as the merchant's daughter Lan Mengyan, she marries into the Liu household to exact her revenge, using herself as bait to capture the hearts of both father and son.