Love Has Fireworks
Qian Fei, a junior investment banking employee, had her life carefully planned out and believed she was on the path to happiness. But her world is turned upside down when her fiancé, Wang Ruohai, decides to leave her. Forced to start over, Qian Fei embarks on a challenging journey to rebuild both her life and career. Li Yifei, a wealthy heir determined to make a name for himself through hard work, sees love as a bonus rather than a necessity. His girlfriend, Gui Lili, is unwilling to endure the hardships of a startup lifestyle and leaves him behind. Through an unexpected twist of fate, Qian Fei and Li Yifei, who hold completely different views on life and love, find their paths crossing. To keep up with her mortgage payments, Qian Fei rents out a room to Li Yifei, and the two begin an unlikely co living arrangement. Surrounded by the support of friends, family, and colleagues, Qian Fei faces challenges and conflicts head on. With resilience, determination, and an unwillingness to give up, she gradually grows into a stronger and more confident person. As Qian Fei and Li Yifei go from roommates to project partners, their constant clashes and misunderstandings slowly give way to mutual understanding. In time, they fall in love and choose to face the future side by side.