"Kiss me, Save me"
In the TV show "Fallen Peach Blossoms,” the supporting actress Weiwei, who played the malicious Director Xu, lived through full three episodes, the peak of her acting career. She gathered family and friends to watch the premiere, only to be shocked when she was executed by the eunuch Jiang Yu in the first episode. Furious, Weiwei confronted the producer, who arrogantly explained that everything was for the sake of the lead actress Dai Yao's character development. Weiwei fainted from anger, only to discover that she could travel between the show and reality whenever she fell asleep. Rising from the depths of the palace well as the villainous Director Xu, she vowed to live a long life and take control of her own destiny!