Bloom Once More
In the eighth year of Tianyuan, Yue Qianxue was framed and killed in the Battle of Luori City by spies Lu Qianqian and Lu Li from the rival kingdom of Ximu. One year after her death, Hua Qingming also failed to defend Changping Capital, plunging the world into chaos and widespread suffering. Unable to bear the devastation wrought upon the people, Zhuge Renfeng sacrificed his own lifespan and used the Donghuang Bell as a medium to send Yue Qianxue and Hua Qingming back in time to the sixth year of Tianyuan. From that moment on, their intertwined fates began a mission to save the world and change the course of destiny...