A D-list actress accidentally enters the world of the script and becomes Su Xiangwan, the heroine in the play, where she has good luck with men. In order to return to the real world, Su Xiangwan must change the plot and create a happy ending. In the process, she meets Zhao Rongxian, the Prince of Yu and then they fall in love.