This story tells of an ordinary person barely managing a pig farm and a privileged billionaire heir who swap lives. He Fang, the pig farm owner, looks exactly like Jin Xiao, the second son of the Jim's Group. These two unrelated individuals accidentally swap identities, forcing the billionaire heir to run the pig farm while the pig farm owner has to navigate through the extravagant world. Each of them embarks on a completely different life...