Order of the Sommelier
Bai Qi, a tavern owner who is good at bartending, and Fuyu, a sommelier who has lost his sense of taste, enter into the obsessive stories in each guest's heart through wine tasting, so as to resolve their knots and soothe their souls. The two also gained their own growth in other people's stories, and Bai Qi finally got the inspiration to make a wine that can restore Fuyu's taste.