Love Formula
A simple rural girl, Jian Dan, meets the mathematics prodigy Han Yansheng at university. Due to an accident, Han Yansheng develops a swimming-related stress disorder. With kindness and perseverance, Jian Dan stands by his side and helps him overcome his inner fears. With support from their friends, the two grow together, finding both love and courage along the way.