Modern doctor Su Yunjin, overwhelmed by exhaustion, suddenly dies and accidentally time-travels to ancient times, becoming an unattractive and unfavored princess. She fulfills the prince's love for his first love, obtains a divorce decree, and leaves with elegance. However, she is unaware that in the years she has been gone, the prince has gone mad searching for her...