Pardon My Affair
Anna, a successful marriage counselor, faces a bitter reality when her husband, Dimas, has an affair. Trapped in a marriage conflict filled with betrayal and pain, Anna plans revenge by exposing Dimas's lies and fraud at work. Accompanied by Reyhan, a powerful tycoon who genuinely loves Anna, will she succeed in finding her happiness?