For the sake of his first love, Zhou Mingrui makes the drastic decision to drop out. Together with his buddies Xu Jiaming and Pan Bowen, he chases their shared dream of creating a game. Starting from scratch, the trio battles a lack of funds, technical hurdles, and market skepticism, working tirelessly to perfect their creation. These three ordinary dreamers, supporting each other against all odds, ultimately find their path to success.