ALL IN
You Haoyun, a memory-lost disciple of the Gambling King, is taken in by the Hao family - only to be dragged into chaos when his skills surface. Sun Yiqian courts him for family power, Hao Jinjin misjudges him for his gambling ties, and Nuo Yi pushes him into high-stakes games. When widow Xia Zhi accidentally exposes his true identity, a bloody conspiracy unravels. Forced to gamble his way out, You Haoyun must now expose society’s darkest scams.