The Perfect Husband In The Mirror
Luo Weiqi and her husband, Meng Yingchao, have been married for seven years and find their relationship at a crossroads. After a serious argument, her previously indifferent husband suddenly transforms into what could be described as the "perfect husband." Confronted with such a drastic change in her husband's behavior, Luo Weiqi can't help but question whether the man in front of her is truly her husband.