Ten years ago, Lin Miaomiao was forced to break up with Cen Siyuan due to their families' class differences. Now, Cen Siyuan has become the CEO of Kafei Group and is about to marry the actress Su Peipei, while Lin Miaomiao is his mother's right-hand secretary. When a business crisis strikes, the two are thrown together once more. As old truths resurface, so do lingering feelings. They transcend all obstacles and finally mend their broken past.