Xia Miaomiao is forced as her sister's substitute to marry Leng Zhixing, the second son of the Leng family, known as a fierce, disabled bully. After they get married, as they spend time together, they grow fond of each other. However, Leng Zhixing accidentally finds that Xia Miaomiao's birth mother was the driver who caused the car accident back then. In the face of past grudges, how will their relationship go?