Spice Up the 80's
In the late 1980s, orphaned Lin Xiaoxiao defies her aunt's attempt to trade her for dowry, fleeing to Guangzhou in a desperate bid for freedom. Starting as a restaurant waitress, she sniffs out a business chance to earn her first fortune, then battles gang threats and industry sabotage in the garment trade. With elite heir Liang Keqing, she smashes conspiracies brick by brick. This rags-to-riches saga pulses with the grit and glory of every dream-chaser!