See You Again
At the age of 31, Shi Jian went to visit her husband Ye Yicheng, and met Yi Pei,the owner of Yi Trade Group, during the trip. During the flight, the plane suddenly fell into a fierce bump which made Shi Jian fainted away. Then, she was in a dream, in which she returned to the university era 10 years ago. After adapting to the change, Shi Jian began to arrange her mother's treatment early, lead the way for friends and determined to fall in love with Ye Jiacheng in advance. In the past ten years, Shi Jian saw the life and story of Ye Jiacheng before he knew her in the future. At the same time, Yi Pei in this space has fallen in love withShi Jian and has become her strong support. After Shi Jian and Ye Jiacheng experienced a lot of difficulties, they were finally blessed. But the seemingly happy ending was broken by an accident, and Ye Jiacheng died in a car accident when saving others. The disheartened time slip did not break the boundaries of time and space. Shi Jian decided to catch the same flight at the same time, and the disaster came as expected. When she was awakened in the ward, she had a dream for ten years, and she was surrounded by emotions when she saw that Ye Jiacheng is accompying her . All the return is in order to reunite with love.