Veil of Revenge
When Li Zhiren was waiting for his girlfriend Zhang Lulu, he was attracted by a mysterious girl named Chen Yueran. He was shocked to find that she was the representative of his partner and was gradually entering his life. However, the truth was more astonishing. Chen Yueran was his dead ex-wife who came back in a different name only for revenge. She managed to reveal Zhang Lulu's secrets step by step and turned her against Li Zhiren. In the end, they worked together to send Li Zhiren to jail. In the meantime, Chen Yueran and a forceful man Gao Lingyu started to have feelings for each other. A game of revenge and love has begun.