The Fevengers
After a kidnapping, jewelry heiress Wen Ruojun discovers that her husband, Gu Yancheng, not only cheated with her best friend but that their entire marriage was a carefully crafted scheme to seize her wealth. Awakening to the truth, Wen Ruojun finds Lin Jiayi, another of his victims, and the two women join forces with others to launch their revenge against Gu Yancheng!