The story revolves around Lin Chen, a graduate student in medical school. Her elder sister Lin Wan, a D-list celebrity, falls into a coma due to an accident. In order to help her sister keep her job, Lin Chen takes on her sister's identity and coincidentally reunites with Lu Xun, a man she had a crush on during their student days. The story unfolds as they rekindle their past connection.