Kisah empat lelaki yang tinggal di rumah yang sama. "Kade" vlogger yang bergaya. Dia terkenal sebagai Net Idol. Frong, nerdy yang pakar tentang pencuci mulut. Walaupun wajahnya akan malu, dia seorang yang genit. "Besar" seorang jurugambar panas yang mempunyai rupa yang mesra. Dan "Bos", artis yang suka melakukan taman. Dia adalah kembar Big. Mereka berempat tinggal bersama dengan aman sehingga ada seorang gadis yang baru berpindah menjadi jiran mereka. Mereka semua mahu mengepung gadis itu, jadi mereka membuat peraturan. Mereka akan bercumbu dengan gadis itu suatu hari nanti untuk masing-masing menentukan siapa yang boleh memenangi hatinya.