The Tuxedo
Nawee yang bossy dan mementingkan diri sendiri adalah pewaris kekayaan keluarga. Dia mengalami fobia sosial yang serius kerana trauma zaman kanak-kanaknya. Apabila dia bertemu dengan pereka lelaki Aiounm, kedua-duanya mengenali antara satu sama lain dan tarikan bersama menjadi tidak dapat dinafikan. Percintaan mereka bermula...