My Blessing
"Nai na" adalah lelaki yang tidak pernah mempunyai keyakinan dalam cinta. Dia tidak pernah dapat bercumbu dengan sesiapa pun. Walau bagaimanapun dia tidak pernah berputus asa. Dia yakin suatu hari nanti dia akan bertemu seseorang yang sesuai untuknya! Sehingga hari lahirnya yang berusia 20, dia mengadakan pesta dengan Ton, kawan baiknya. Pada malam yang sama, dia ingin bertemu cinta sejatinya. Kehidupan Nai na berubah apabila mendengar desas-desus pokok keramat, yang mengatakan bahawa apa sahaja yang anda inginkan akan menjadi kenyataan.