Revenge of Royal Princess
Puteri Diraja Li Yanchu menyelamatkan Han Shu dari tempat hukuman mati dan melatihnya sebagai pengawal istana untuk maharaja, adik lelakinya. Apabila dia hampir mati kerana penyakit dia merancang kematiannya sendiri supaya Han Shu boleh setia kepada Li Jie. Tiga tahun kemudian, Li Yanchu dilahirkan semula di badan Xie Yugui, dan mendapati bahawa dia sakit tenat kerana diracun, jadi dia mula menyiasat, tetapi terjerat lagi dengan Han Shu yang personalitinya berubah sepenuhnya...