Sewa Konglo Jadi Suami
Livy mengupah pekerja hotel bernama Jo untuk berpura-pura menjadi teman lelakinya di majlis pertunangan bekas kekasihnya. Namun, keadaan jadi rumit apabila Jo tiba-tiba melamarnya dan dia tiada pilihan selain menerima. Livy langsung tidak menyangka Jo sebenarnya cucu kepada seorang jutawan.