Balas Dendam Istri yang Tak Dianggap
Hidup Kinara dimusnahkan oleh orang yang paling rapat dengannya. Suaminya, Andreas, mempunyai hubungan sulit dengan adik tirinya, Aluna. Harta pusaka keluarga dan empayar perniagaan yang ditinggalkan ayahnya jatuh ke tangan ibu tirinya, Sandra. Tamparan paling pahit berlaku apabila Kinara kehilangan bayinya. Dengan kemarahan dan keazaman yang tajam, dia merancang untuk membalas dendam. Namun, di sepanjang perjalanan, dia menemui cinta yang tidak diduga dalam Dirga. Antara dendam dan cinta, adakah Kinara akan menyelesaikan misinya atau memilih hatinya?