Lu Ning An, seorang balu muda, berkorban demi keluarga suaminya Xie Yunwang dan membesarkan anak tirinya, Xie Zichen. Namun sebelum mati, dia sedar semuanya satu penipuan — suaminya masih hidup, perempuan simpanannya berlagak sombong, dan anak tirinya berpura-pura setia. Lu Ning An dilahirkan semula dan bangkit dengan kekuatan baru, membalas dendam dan meruntuhkan keluarga Xie yang kejam.