Devil Falls in Love with Fairy
Pentaksir filem interaktif He Yihuan memasuki dunia VR dan, dengan kebetulan, menjadi isteri kepada Xuan Ming, seorang ahli klan malam purba. Dia harus mengatasi lima ujian setan besar untuk mencegah Xuan Ming berubah menjadi Pemusnah Tuan Gelap, agar dapat kembali ke realiti. Sepanjang perjalanan, kedua-dua menghadapi kehidupan dan kematian bersama, dan Yihuan secara perlahan jatuh cinta dengan Xuan Ming yang berwajah dingin tetapi berhati baik. Walau bagaimanapun, satu malapetaka yang lebih besar sedang mendekati...