General Order
Su Ke, anggota kelab arkeologi, secara tidak sengaja merentas waktu ke zaman Wu ketika menyentuh Token Jeneral. Dia terjebak dalam penyiasatan kes pembunuhan yang dipimpin oleh Jeneral Dai Yu dan dipaksa menikahinya kerana wajahnya mirip dengan mangsa. Dalam pencarian kebenaran bersama Dai Yu, Su Ke menemukan beberapa rakan kelabnya yang juga terjebak di zaman itu, termasuk Sun Duo, kini seorang maharaja. Dengan bantuan Sun Duo, mereka berjaya menangkap pembunuh sebenar, tetapi rahsia yang lebih besar masih menanti untuk dibongkar.