Hard Love Mission
Yoshi dan Amphere telah diberi tugas untuk menemu bual superstar paling popular ialah " Putter ". Mereka pergi ke Koh Samet untuk menemu bual Putter. Tetapi tiba-tiba Yoshi terpaksa menjadi pengurus sementara untuk Putter dan dia tidak memberikan kerjasama dalam temu duga. Banyak misi yang sedans menunggukan Yoshi untuk temuduga ini.