Pursuit of Jade
Drama ini mengisahkan Fan Changyu, anak seorang tukang daging, dan Xie Zheng, seorang bangsawan jatuh yang mencari pembalasan dendam. Perkahwinan palsu mereka bertukar menjadi cinta sejati, namun perang memisahkan mereka.