Love Syndrome III
DAY dan ITT telah bersama selama 3 tahun. Kedua-duanya menjalinkan hubungan cinta. DAY selalu manja ITT sebab DAY nak ITT rasa dia tak boleh hidup tanpa dia. Pada suatu hari ITT jatuh sakit dan DAY telah berjanji kepadanya untuk memberikan kek. DAY bercadang untuk melawat kedainya di Chonburi. ITT cuba mengemis dan membuat panggilan yang menjengkelkan kepada DAY yang menyebabkan DAY berubah fikiran untuk memandu pulang ke Bangkok semasa hujan lebat. Malangnya DAY mengalami kemalangan yang serius.