Love Mechanics
Apabila seorang junior meminat akan rakan Vee, Vee terpaksa memutuskan hubungan dengan Mark kerana Vee ialah seorang yang hanya mencintai satu orang dalam hidupnya . Tetapi Tuhan mempermainkan mereka, Mark memilih untuk bersembunyi daripada Vee. Namun, Vee tidak mahu berakhir dengan Mark. Mark masih menyayangi Vee dan menyembunyikan perasaannya walaupun dia tahu Vee mempunyai teman wanita. Adakah cinta antara mereka akan berjaya? Bilakah kejanggalan akan muncul? Apa yang akan Vee lakukan uituk percintaannya?