A Feast of Fate
Kini, dia dilahirkan semula tujuh tahun ke belakang—tepat pada malam dia difitnah dan maruahnya dipijak-pijak. Kali ini, dia memilih untuk memeluk erat pemuda yang pernah dizaliminya itu. Dalam kehidupan baharu ini, Su Miao sendiri yang melangkah ke sisi Qin Yan untuk merancang agenda balas dendam bersama. Dia bersumpah akan menjatuhkan Putera Mahkota yang hipokrit dan adik tirinya yang berhati busuk itu buat selama-lamanya.