Glory Back
Permaisuri Gu Qing terbunuh dalam kebakaran dan rohnya masuk ke tubuh seorang pembantu istana, Feng Qing. Demi melindungi adiknya Gu Wan dan mencari dalang sebenar, dia menyamar sebagai pembantu dan berdepan tipu daya para selir di istana. Bersama adiknya, tabib istana Gu Xuan, mereka melawan kuasa di harem dengan bijak. Dalam permainan kuasa di istana, hubungannya dengan Maharaja Xiao Luo juga perlahan-lahan terjalin semula.